Известие

Collapse
No announcement yet.

Централно заключване на 147 Проблем

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Централно заключване на 147 Проблем

    Така значи проблема е следния, заключвам с ключа и няма проблеми, но когато искам да отключа с ключа, отключва и пак заключва - машинката се връща сама. Когато е разкачена една от 2те букси на машинките, този проблем го няма, но закачени ли са и двете, не иска. За да си отворя вратата с ключа, трябва да го задържа в отключено положение и да дръпна дръжката. С дистанционното заключва, но пък въобще не иска да отключи. За сега съм проверил бушони, 2 те инсталации на вратите и съм разглобявал самите машинки със стъпковото моторче - проблем на пръв поглед, никакъв.
    Та питанката ми е дали някой от вас се е сблъсквал с този проблем и как го е разрешил?

  • #2
    На мен ми се е случвало 2 или 3 пъти преди време, но не открих причината поради, която възниква този проблем, просто чакам момента между отключването и заключването и отварям вратата бързо след това не ми се случва дълго време.
    Alfa Romeo 147 "Selespeed"
    sigpic

    Comment


    • #3
      според мен трябва да промениш +и -на централното. Защото това ми прилича на сигнал за отворена врата. При отворена врата, ако се опиташ да заключиш тя заключва и след което отключва. Ако алармата ти е допълнително слагана проблема го търси там. Като цяло централното се бърка с отворена и затворена врата.

      Comment


      • #4
        Машинките ни за централното са с 5 кабела. 2 захранват електромоторчето, задвижващо механизма, другите 3 са от един вграден превключвател, връщащ информация за положението на машинката (отключено/заключено). Вероятно клемите на въпросния превключвател са зацапани. Отвори и почисти. В краен случай - нова машинка - 5-6 лв.

        ПП. Като натиснеш копа за отключване на всичките ти врати ли се вдига гергелека за отключване? Ако на някоя врата не се вдига - проблема е в нейната машинка и по-специално в моторчето.

        ПП2: сега видях, че всичко ти е наред като си разкачил буксите на превключвателя. Закачай ги 1 по 1 и виж кога ще се появи проблема.
        Last edited by b_angelov; d.m.y г., 08:18.
        Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
        Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

        Comment


        • #5
          Бих дал един съвет - изтегли си ELearn за твоята кола, има го и виж какво става. Защото както и при 156 има изменения с годините, а ти не си казал за твоята

          Comment


          • #6
            Алфата в 2000г 1.6 120кс, 3 врати. Оригинално централно от ключа, без никакви други добавки.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от maptod Покажи съобщение
              Алфата в 2000г 1.6 120кс, 3 врати. Оригинално централно от ключа, без никакви други добавки.
              http://s660.hotfile.com/get/b7eec44b..._Restyling.rar

              Comment


              • #8
                Your download expired. Try again. Ми изписва от горния линк.
                Иначе го намерих на друго място инсталира се както трябва, но нещо не работи. Като кликна на дадено заглавие нищо не отваря.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от maptod Покажи съобщение
                  Your download expired. Try again. Ми изписва от горния линк.
                  Иначе го намерих на друго място инсталира се както трябва, но нещо не работи. Като кликна на дадено заглавие нищо не отваря.
                  Извинявай, виж това е торент
                  http://torrents.thepiratebay.org/501...85.TPB.torrent

                  Comment


                  • #10
                    След щателна проверка на машинките и цъкалките вътре в тях, установих че са добре. Единственото което остана е релето и модула на централното. И следващия ми въпрос е, някой знае ли къде се намират те? Релето го чувам до цъка някъде в бушонното табло, но за модула не знам.
                    Също така имам и един скъсан кабел, който не го знам къде отива? Може ли проблема да е в него? Кабела излиза от един сноп изпод таблото и не знам от къде е прекъснат.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #11
                      Е никой ли не знае къде е ръгнат тоя модул?
                      Last edited by maptod; d.m.y г., 23:52.

                      Comment


                      • #12
                        този "кабел" ти е антената която лови сигнала от ключа...не е скъсан кабел
                        Alfa Romeo 1.4 TS 146 Junior
                        Alfa 147 1.6 TS Remapped by OEM
                        Alfa Romeo GT 1.8 TS
                        Yamaha R6

                        Comment


                        • #13
                          Ето каква грешка ми дава и мисля, че е свързана с тоя кабел където пише 2)
                          Изписва ми на борда Imobilizer нещо си, но нямам проблеми с паленето.

                          U1600 - Immobilizer: key faulty
                          Anomaly concerning the electronic key ECU immobilizer function. The electronic key ECU has not received the key code or the code is not included among the memorized ones.
                          Possible causes:
                          1) key non original or broken
                          2) ignition coil antenna disconnected or damaged
                          3) Electronic key ECU supply

                          Какво мислите вие по въпроса?
                          Last edited by maptod; d.m.y г., 23:35.

                          Comment


                          • #14
                            Мисля, че щом нямаш проблеми с паленето някой е направил immooff (премахнал е имобилайзера), но не както трябва и ти пише грешката.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #15
                              Грешката постоянна ли е ? Тоест не се трие ?
                              а под ignition coil antenna се визира пръстена около ключалката на волана, а не въпросният кабел. А и не виждам какво общо има имото със централното

                              Comment

                              Working...
                              X